söndag 15 april 2012

Söndag!

Asså jag pallar inte, nu är skit datorn sönder igen och det är samma skit... ork!
så kan inte lägga upp bilderna.. jjaaajjaa!
Kvällen igår va inget annat än galen. Från att vi korkade upp så gick det uppför och sen jävla gick det nerför ! x) ojojoj det va den roligaste kvällen på länge, kul att så mycket folk som man kände va ute ! :) typ knökat på varje ställe vi va på x)
Sen blev hemfärden rolig med, hämtad av en rally bil, tävlade lite SCHHH! ;)
Jaja . idag har jag varit hjärndöd asså.. shiiett.. vaknade typ 9 av att "M" står och skriker utanför dörren .. -.-' tack gud för småbarn.. jaja men skulle vara barnvakt, och han tjatade 24/7 så huvudvärken blev bara värre. NU är jag människa igen och God to go!
Nu ska jag ta en lååånggg promenad, kanske inte så lång men så att jag verkligen vaknar till :)
Bilder kommer när allt funkar som jag vill att det ska funka ! :))

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar