fredag 6 april 2012

Fredag!

Långfredag idag dåee ! jag har endast legat i sängen .
Igår blev det galet, kom hem från jobbet, sov sen körde syrran och jag till systemet och käkade. sen hem och fixa sig, kl 20 va vi hos fanny och drog igång festandet! kl 21 trillade grabbarna in och sen gick det utför ;) haha elr?
Kul va det iaf, sen vandrade vi in mot stan, drog till Underbar och vilt blev det. Blev skjutsad hem av min kusin, tack tack ! mycket snällt ! <3
La mig och somnade fort asså.. Sen har jag inte orkat gå upp mer än hämta pringles, tjockar mig lite (a)
Idag får vi se om det händer ngt skoj, kanske utgång igen .. :pp
Imprgon firar man påsk i Åled ! :))

Suddig bild, men ni ska veta att det BLEV kvällen med ! ;)) huehue !
Carpe Diem// Viktoria Sjögren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar