tisdag 10 april 2012

Tisdag!

Igår var en jobbig dag privat för mig. Alla privata saker kom på en och samma gång, det va jobbigt. Men nu har jag lagt det åt sidan och kör hårt igen ! :)) Tur jag har en del underbara kompisar som vet hur man får en tillbaka på fötter igen. Men leendet och sällskapet av en person hade suttit rätt bra just då. Men det går ju inte tyvärr..

sitter just nu och kollar på Family Guy, finns verkligen inget att se..
Dagen idag började dåligt, men det var inte oväntat med tanke på gårdagen. Men när väl lektionerna började blev dagen bättre, har en person att tacka för det !
Efter skolan tog jag en tripp för mig själv till halmstad för att få det sista fixat med mobilen, finally! nu vill jag ha tillbaka min Iphone... idioter..


asså byxorna från Gina tricot är så snygga! har dem i blå, men ska köpa nya, vet bara inte vilken färg :s svårt...

Hemma så va jag helt slut, höll på att somna i bilen :s så vilade, sen plugg och nu ska jag ta det lungt bara. Imorgon är man ledig så har en del att göra :

Städa rummet [ ]
Projektarbete [ ]
Svenska Läxa [ ]

Efter det får vi se vad som händer. Till helgen är det planerat att supa, däcka och glömnma allt du någonsin lärt dig och alla problem, Ciaaaoooo!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar