tisdag 3 april 2012

Tisdag!

Idag börajde man jobba kl 5 och när klockan började närma sig 3 å blir man tillfrågad att jobba över så aa det gjorde vi så jobbade över till 17 och sen pallade vi inte mer asså, ska även börja 4 imorgon så ställer kl på 3 så tyckte det räckte med jobb :))
Idag så ska jag.. hmmm.. skulle gått på stranden med hundarna och kusinen men eftersom jag jobbade över så blev det inte så mycket med det.. men imrgon sutar jag 12 så kanske kan få ihop något skoj då? :)) löser sig Jobbar bara på torsdag med sen är man ledig (Y) gott!
då står det projektarbbete på schemat vilket det skulle gjort idag med, men jag pallar verkligen inte.. så ..
Jag får se om jag kan göra något senare kanske :))
det får räcka tills vidare..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar