tisdag 10 april 2012

Change

Sick of people who play´s something they ain´t, sick of the fakeness in every breath. Why is it so hard to stay real and tell something that´s really the truth.
Every thing gotta have a price, in any way YOU gotta win something or els there´s no chance YOU are going to risk anything.. fake as bitches...

Otroligt nog så kan du inte släppa in någon i livet som du inte känt sen barns ben för du kan verkligen INTE lita på dem.. du vill men du kan inte, det går inte.. I flesta fall menar jag nu. Så hur ska man då kunna lära känna nya. Folk som undrar om man kan ses, svaret är jag känner inte dig, tillbaka får du men hur ska du kunna lära känna mig om du inte träffar mig.. hmm där har vi ett problem, det tar tid att lära känna någon det personen i fråga egentligen antyder är att du kan lära känna mig så mycket så jag kan hoppa i säng med dig och sen strunta i dig. Hört denna historian ett ex antal gånger från kompisar.. vad tänker människor med.. Som skrivit du kan inte lita på någon om du nu inte känt dem i ett ex antal år eller om du ens kan det då.. så är livet och vet ni vad jag tycker om de, DET SUGER!

Men som varje annan gång så går livet vidare, det finns inget man kan göra åt det även hur mycket man än försöker, TIPS: Lita inte på någon. Lev ditt liv, för livet är en enda stor fest och varje helg är paradiset. XoXo or something..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar