onsdag 4 april 2012

Onsdag!

Jahaja idag började man 4, så gick upp vid tre, var verkligen som en zombie, märkte inte ens när jag gik upp helt plötsligt stod jag och tog på mg kläder :s skumt...
Aja så slutade man 12, hem, äta, sen råkade man somna i ca 20 min . kl 14.30 körde man in mot jobber mötte upp syrran och kusinen och då blev det en promenad på stranden, super mysigt och skönt väder ! asså ibland får jag bra ideér ;))
Nu har vi ätigt gott, jag är sjukt trött så ska läsa lite sen sova tänkte jag, börjar ju 4 imorgon med så lär behövas :)) men sen är det lång helg och vi smider planer så det ryker om det ;)
Nehe här kommer lite bilder sen idag på sttranden :))









Här är man med sin knasiga kusin :))



Caspers Vrålåk!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar