söndag 8 april 2012

söndag!

Tur att samma beteende kan komma i olika skepnader ! trodde verkligen inte du va den typen, men hade väl fel ännu en gång..

Igår blev det påskmiddag med släkten i åled, det blev jätte mysigt. Åt god mat, efterrätt och sen blev det tävlingar! ;)) yeeahh, pappa vann såklart..
Jag körde nykter så jag blev taxi :pp körde kusinen till oskarström och sen skulle vi egentligen dragit ut, men när vi kom hem va både jag och syrran helt slut.. så somnade rätt tidigt och det va skönt!
idag så ska jag plugga och vila inför imorgon då det blir jobb, tjäna lite extra pengar på annandag påsk , härligt! ha så skoj med att vara lediga! :pp


Min outfit till påsk, ville vara lite färg glad :))

här ser man placeringen på tatueringen :))

Systrarna färgglada :))

Ett sjukt sött kärlekspar, syrran och mårten :))

Carpe Diem// Viktoria Sjögren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar