fredag 20 april 2012

-Don´t Ever Excuse Yourself For Being You!

Galen kväll/ natt igår !
Förfesten va sjukt skoj, trevliga människor. Sen väl på studentfesten va man nära på att inte komma in. Men sånt löser sig ;) hihi
Massa galet, dans, gratis drinkar, lite bråk osv. Blev hämtad av en super gullig kille tackar!!! du räddade min kväll/natt! :))
Fick nog sova i 4 rimmar, vaknade oxå upp någon gång under natten men vem håller koll. Väl i skolan så börjades det med fotbolol, och förkyld som jag är så körde jag rehab, onödigt att gå ut i regnväder när man varit sjuk. så jag låg på golvet i idrottshallen och hade det göttt, liote kallt dock annars kunde man nästan tro det va sängen ;) haha!
skoldagen fortsatte med prov, oppssii ! gick väl ok, muntligt med. sen engelska sen kl 13 gav jag upp förkylningen och tröttheten tog kål på mig så drog och käkade sen hem. Somnade dirket och sov till 17 typ . Nu hgar mamma och pappa kört för att hämta Thai mat, muma! ska ta en väl behövlig dusch och spika mig i soffan, rör mig inte mer än nödvändigt! ¨

Nu kör vi! Go "Palm" och Panda !

Inlevelse är allt!
Har inte tagit mycket bilder, men kompisarna har så ska sno dem så fort de lagt upp dem ;))

och såhär trött va Casper, undra vem som va tröttast? ;)
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar