torsdag 12 april 2012

Torsdag!

Sovmorgon, skola till 13:40 sen hem :) Väl hemma var jag duktig och gjorde läxan direkt sen la jag mig och myste med Casper och vilade lite. Sen gjorde jag en annan läxa. Mycket duktig.
SEdan blev det att åka och kolla lite på fotboll, när syrran spelade träningsmatch, de vann med 8-2 så var en rätt lame match, inget spännande, så jag lekte med MD istället. Det var fruktansvärt kallt ute ska ni veta och myggen har börjat visa sig.. oufff... hemma igen så var jag frusen så jag gick upp på rummet, satte igång tv:n men stängde av den lika fort, sjukt tråkigt.. så jag läser nu en bok som vi har till svenskan, den är faktiskt riktigt bra, jag hatar böcker, men denna va gripande. Så ska läsa lite till nu innnan jag lägger mig. Vill bara tillägga att Casper är riktigt mysig och len nu efter att han är klippt och badad. Myss!!


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar