onsdag 11 april 2012

Ledighet lönar sig!

Ibland lönar det sig att vara ledig ! Man hinner faktiskt med en hel del om man verkligen vill. Har hunnit med att:
Jobba på projektarbetet [X]
Svenska Läxa [X]
Städa rummet [/]
Halvt, har plockat undan liute men fixar resten imorgon (a)
Har även hunnit med att betala in för studentbalen, vilat, gått en runda med hundarna, lagat mat, Pratat i telefon med min Ängel (a)  Badat och klippt Casper ! :))
Så det var nog allt jag hittade på idag, sovmorgon imorgon och kort dag. Får se vad morgondagen bjuder på, fotbolls träning eller träffa mathilda? hmm inget svårt val, får se om jag verkligen kan få som jag vill bara :)) fotbollen är viktig så.. Men det närmare sig helg och planerna inför helgen gör att man längtar liiiittee (a) hihihi...




NU ska jag läsa boken till svenskan innan jag däckar :))

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar