söndag 22 april 2012

Sun-day, va fan är solen då?!

Vilket drag det va igår, ingen vila här inte ! 
Körde Pa arbetet från 1-2 någongång sen kom jag på ´45 min innan det började att jag ville kolla när Emma hade Dans tävling så bestämde mig för att skicka in den delen av PA:t, detta han jag med på 45 min:
*Skriva en bra del av en text på PA:t
* Gå ut och fixa hästarna
* Duscha
*Hitta kläder + Klä på mig
*Fixa håret
*Sminka mig
 * Packa ihop dricka för kvällens festligheter
Bara jag som är sjukt stolt över  mig själv? aa tydligen ;) Fattade inte det själv men ok!
Sen blev det Halmstad för att kolla när Emma tävlade, kan ju säga att dem va grymast av det jag såg ;) jävlar vilka brudar ;)
Sen stack vi mot Laholm där Axel och Olle bjöd på fest, trodde jag skulle vara helt lonely med grabbarna, men det blev inte så, härligt behövde några att dansa med !
Där bjöds på Kub (stavning), Biljard och shots ! Sen utmanade grabbarna mig att klunka ett stort cola glas med Vanilj vodka och fanta exotic, fixade jag galant, sen så klart så trodde inte de andra på mig så fick göra det en gång till direkt efter, bläää där fick dem ;) haha! Vadå inte kan dricka sprit, skitsnack!

Nu väntas projektarbete hela långa dagen.. kul ...



Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar