söndag 1 april 2012

söndag!

Ojsan Ojsan!
har varit sjukt dålig på att uppdatera, men hr haft lite annat för mig och jobbat varje dag efter skolan så har inte haft en tanke på datorn på hela veckan, men nu är det lov och imorgon är det jobb, sen får man se om det blir mer jobb i veckan sen :) jobbade iaf igår med och sen blev det en lugn och mysig lördag, sov i halmstad och hemma nu :)
Igår åkte jag och syrrn in till halmstad efer jobbet för att plocka upp en väska jag köpt till Casper, och så va vi lite busiga och det slutade med att vi tatuerade oss (a) huehue ! FINALLY!! ;D

 Caspers väska ;))
Min nya tattoo, den sitter i nacken mellan skulderbladen ;)) dålig bild men ny tatuerad där typ :pp

I veckan ska jag jobba, plugga och se om jag kan ha lite skoj oxå ! :)) Nu ska jag gosa ner mig, kolla film och tjocka mig ? nää är faktiskt inte sugen på godis längre, sallad är däremot gott!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar