torsdag 19 april 2012

Studentfest- Hawaii!

Skola idag, hade slappe lektion, verkar som att alla "lyssnade" på lärare, en del va bakfulla sen studentfesten i båstad igår och några allmänt skoltrötta, yeeah! ;)
Sen 1 h rast, då satt jag med min lille älskling Axel och snackade i typ 1 h x) ååhh va kul vi hade :pp haha sjuk människa :))
Nu har jag sprungit runt i hela huset sen kl 14.30 och letat vad jag ska ha på mig tills ikväll på student festen ! sjukt svårt faktiskt, fick inte ihop det alls.. ouuff.. men tror jag hittat rätt elr? :))får se om jag inte byter i sista sekunden.. :))
Blir dra på förfest vid 20 :)) skoj!
NU äta och fixa sig inte långt kvar, skulle ha pluggat men faaaan va tid det tog med kläderna.. får kolla igenom lite saker sen får det räcka :))
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar