torsdag 26 januari 2012

Torsdag!

Okej nu flyger veckorna bara iväg! :o stanna! har lote mycket att göra nu känns det som men palla.. -.-' Jag älskar helger och tänker inte ge upp mer en söndagar åt plugg, that´s it! 
Men då får jag väl spela duktig flicka idag och göra det jag måste (a) (aint gonna happen) Lovar det blir typ ut och gå planera lite mer inför helgen och sen film (a) tihihi!

Nä men imorgon är det fredag! känns skönt, för imorgon drar jag till Emma sen Blir det underbar på kvällen och natten spenderas inte i min säng! ;) Utan i Emmas , mahaha min tur att ta hela platsen!
Imorgon ska vi ha kul göra vad som faller oss in och bara leva för stunden! goott! I Need That!

JUSTE BARCA !!!!!!!
Skiter i era avundjuka kommentarer om Barca de visar redan vilka som äger på planen, behöver inte säga något som redan är självklart! ;)

Graaaoooww! :ooo
Möjligheterna är många brudar, lev livte och släpp loss! Havet är stort ;) hihi!


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar