torsdag 19 januari 2012

Torsdag!

Tudelluddelluuue!
Torsdag idag då, bara jag som tycker veckan gått väldigt fort?! jag klagar inte dock, för vill bli av med de 2 proven jag har i denna veckan :p fick iaf godkänt på provet i Tisdags! Yees! ;) haha!
Dagen idag va okej för att jag hade bil annars hade det varit segt.. började 09.30 på lektionen slappade vi, för har inget mer på den kursen, sen svenska med slapp, satt bara och snackade, sen mer snack och sen läxa och skit på sista lektionen, sen hem vid 13.40 Love Life some times! Sen fick jag ett väldigt gulligt sms av en väldigt gullig person, så det blir halmstad efter att jag plockat upp de små i skolan. Ska ha en mysig dag med min älskade!
Återkommer med det, sen ska jag plugga religionsprov, det va mindre bra..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar