lördag 28 januari 2012

Lördag!

Då va det lördag igen! Igår va en riktigt sjuk kväll! Mycket skratt och massa bus ;)
Va hemma från skolan 15.30, sen körde jag mot Åled vid 17 tiden, då började det fixas. Tog en jävla tid bara ;) hihi tjejer. Fick skjuts till stan där det var förfest, kul hade vi ;) Missade bussen så fick skjuts in. Började på Corner, för va tveksamma vart vi ville, vba lite snåla igår, men det va en kille som betalade inträde för mig och 2 kompisar x) haha! han bara "säg VAD ni vill ha JAG betalar, ni behöver inte skämmas"  haha vi bara okeeej... sen drog vi till Underbar, kul satan, dansa och hade annat bus för oss. Tjejernas toa va proppad så vi smet in på killarnas, rätt kul när vi kom ner vi bara hej alla killar bara kollade, sen kom det en kille bakom oss han bara "ähh, dem är med mig" Skit stolt vi bara "aa vi är med han".. haha! så vi behövde inte stå i kö x) haha! Bus!
Sen tog vi taxi hem vid lite över 3 sen sov vi gott till 12.30. Gick upp och gottade oss sen fick jag ett samtal om att jag skulle byta till Iphone så körde in till stan och nu har jag min Iphone!

Nu e jag helt jävla slut, får se vad som händer ikväll! :) något lungt hoppas jag på!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar