söndag 8 januari 2012

Söndag!

Jaha söndagar är lika tråkiga som alltid så sov ut ett tag idag :)
Igår tog jag en lugn kväll och en mysig dag men mysiga människor.
Började dagen med att vi hade gäster så det blev god mat och fika, jag kollade film och sen stack jag syrran och kusinen ut och red, super mys! :) 
sen spelade vi lite spel och runt halv 6 så tog jag bilen till mitt troll i trollshult och där bjöds det på mat och playstation ;) awssommee ! sen kom Simon och då blev det Gladiatorerna och massa skratt. Simon drog vid 22 kanske och då blev det Alfapet och film!
Hemma lite innan 1, sen sov jag gott ! ;)

Vaknade idag kl 12.30 nu blir det snart middag och sen får vi se vad dagen bjuder på, blir iaf fotbollsträning ikväll :)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar