tisdag 24 januari 2012

Tisadag!

Så nu va denna skoldagen slut, imorgon är jag ledig och sen är det redan torsdag! :) gott! Fredagar är den ända jobbiga dagen i veckan, men det kan jag stå ut med för sen efter det är det ju alltid helg ;) huhihihuhe...
Älskar att skrapa bilen på morgonen, finns inget skönare! nä det är bara väldigt kallt men gör det gärna, för sitter i en varm bil till skolan sen och kan köra när jag vill så finns mer plus en minus! hade fotboll körde hem och då gick jag och mamma på en promenad med vovvarna sen lagade jag mat och sen tillbaka till skolan för en lektion! Nu är jag hemma!
Imorgon är jag ju ledig så kan sova ut och fixa läxa m.m.

Nu blir det Hem till Midgård som jag bara va tvungen att fixa till datorn! Länge sen men ska bli kul att se!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar