lördag 21 januari 2012

...

Mysig dag! har bara tagit det lugnt och kollat ut och hoppats på att det ska sluta snöa, men det tog sin tid...
Visar sig att det blir en tripp till Halmstad med syrran för att träffa kusinen och laga god mat och mys ! Men jag håller det jag lovat min bil vilar ännu för syrran kör (a)
Fick städat på rummet och tänkte det va lika bra att ta gaderoben när jag ändå höll på, vilket va dumt av mig.. blev mer jobb än väntat, sjukt mycket kläder :o fick inte plats i gaderoben även om jag slängde en jävla massa! :o jag som tycker jag har en stor gaderob..

Nu får jag göra mig i ordning för att snart köra in mot halmstad ! Hade inte sagt nej till min säng efter allt städande, men får köra och handla!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar