söndag 22 januari 2012

Söndag!

So... Since I´m Not Your Everything.. How About I´ll Be Nothing, Nothing At All For You...

Igår blev inte som väntat, trodde det skulle vara en lugn kväll men icke! Syrran och jag körde till Halmstad vid 6 tiden hem till Helené. Då gick vi och handlade på Maxi sen började vi med maten och jäklar va gott det va och vi blev riktigt mätta. Kollade på Gladiatorerna och spelade Med andra ord. Kul va det! Helené tyckte det va jätte kul att spela in, så v har fina filmer på hennes mobil... Sen blev det ut och kolla om det va något roligt folk ute, men njaa inte så mycket folk ute. Vi kör på nästa helg istället. Så vi körde, eller snarare lekte runt med bilen, vi gled runt hela tiden, så himmla kul! Sen körde jag och syrran hem vid halv 2 och då somnade jag gott.
Idag blev jag väckt av att Casper verkligen Hoppade upp på min mage, bekvämt.. Vaknade och det va helt tyst hemma :o ojoj ! de hade dragit på cup.


Nu tar vi en lugn dag vid tv:n och om jag orkar så fixar jag med ett arbete, rätt lugnt med det ändå.

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar