onsdag 4 januari 2012

...

Jaha ja inte långt kvar till skolan nu, skönt men tråkigt, skönt att det snart är över med 3:an, tråkigt för att skola e skola..
jävla dag det va igår, satan vilken blåst det varit :o trodde allvarligt jag skulle blåsa iväg x) ;) haha nej men att Casper skulle göra det.. :o Idag vaknade jag runt 12, varit lite smått sjuk, igår4 va värst, hade ont i halsen, huvudet och båda öronen O.o jobbigt.. trodde jag fått feber, men bättre idag, inte halsen dock.. 
Men blev Halmstad idag med mamma och syrran, skulle lämna tillbaka ett par skor och fixa lite :) Hemma runt 16.30 sen har jag bara legat vid tv.n :) skönt! fast imorgon får jag fixa lite inför skolan, (som att det kommer hända xD )
Får se om det blir utgång imorgon, om det är någon som är sugen så är jag :-D 

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar