onsdag 18 januari 2012

Onsdag!

Idag gick jag upp vid 8.30 för att åka in till Halmstad med mamma och kolla balklänning! en givande tur !  Tror jag hittat den rätte, men har 2 stycken jag älskar! det är inte bra... sen åkte vi till Pappas jobb och hämtade upp min bil så pappa kunde få köra hem sin nya bil! Riktigt fin faktiskt. Jag körde hem, körde till skolan och hämtade Lina och det visade sig att våran 40 min lektion inte blev av, den blir nästa onsdag istället. Så idag har jag kört lite, varit taxi.. Imorgon är det sovmorgon till halv 10. Juste har läxa, dags att göra det kanske? ..
Gott att det är torsdag imorgon! Inte för att det finns något man längtar till som är nära, men alltid skönt med helg! :-D
Nu skadade nog syrran sig! :o får springa!!!
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar