måndag 2 januari 2012

Jaahhaajjaa

Nytt År Nya Möjligheter! :-D
Låter bra tycker jag, nu glömmer vi det tråkiga från förra året och tar med oss det bra! :-D 2012 blir så bra man gör det :)
Bra början på det nya året måste jag säga ! :-D jävla kul nyår, god mat, mycket dricka, massa smällare och mysiga människor ! helt underbart! :-D Har till och med tagit mitt första dopp de ni ;) fast det va ca 40 c varmt (a) skönt! 
Hade en sjuk huvudvärk igår natt så orkade inte uppdatera, somnade vid ´10 vaknade vid 23 -.- men syrran ville bli hämtad så hämtade henne 00.30 sen somnade jag 3 efter en film :) 
Vaknade sent idag och har bara slappat med små syskoen, gått en runda och pumpen har gått sönder -.- jag som kände för en dusch ... men positiva va att vi fick käka pizza för vi inte kunnat laga mat utan vatten ;) great! mums va det! 

Nu funderar jag på en film ! :) får se vad det slutar. Ska bli bättre lovar men har tagit pauser från datorn :p 
 Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar