söndag 15 januari 2012

Helgen!

Jävla galen helg, jag som försökte intala mig själv att denna helgen då ska jag sitta med huvet i skolböckerna, men icke!! xD funkar nog inte på mig :p hihi! (a) nä men jag får väl sätta mig o plugga lite nu då :p

Helgens upptåg har varit satans kul ! Började med skola till 3 sen hem och planerade för bio men nää vi skippade det, så gick o la mig, skulle vara duktig men kl 22 skriver Fanny och vill dra ut, jag som inte va trött flög upp ur sängen o gjorde mig i ordning; snacka om spontan utgång! x) Nä men det blir oftast bäst så, så jag körde in till halmstad och hem. super sköj!
Bild från fredag! :P olala... ;) helt ok! ;)

Sen till lördag, vet fan inte vad jag gjorde under dagen om jag ska vara ärlig :s X) något antögligen, pluggade lite.. Sen vid 5 körde jag till Emma och fick en blå välkomms drink, känner mig alltid välkommen där ;) så snackade vi skit drack drinkar och gjorde oss i ordning. Och jag som alltid ska lägga såna fula kommentarer. Jag snackade med Emmas pappa om killar så slänger jag ur mig " man ska ju inte va kräsen!" x) haha de knäcker sig allihop ;) hihi
sen bussen till Halmstad, sitter i viktors lägenhet och pumpar musik och dricker, sen blev det robert´s och möta fanny, sen 3 hjärtan där vi va helt lonly! Yeess! ;) men kul va det sen! Sen blev det Corner, och där va allt galet!! Badade även Jacuzzi kl halv 4 till typ 5 x) awsomme!
Nu: plugg! elr?

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar