lördag 21 januari 2012

Lördag!

Körde en lugn och mysig kväll med syster igår, låg i soffan och gottade oss! Hatar att det blivit snö, det är fint visst men kallt ! Jag fryser, springer runt med täcke kanske är en väldigt bra idé eller? Men blev ingen utgång, var väldigt trött. Måste fixa lite med skolan idag och verkar inte bli någon utgång ikväll heller p.g.a. vädret, ska väl bli storm, och efter att ha kört igår, JAG KÖR INTE! slirade runt med bilen lite, kul men det va med lite snö .. Jävla dimma vi fick igår med när jag hämtade min lillebror, så nej jag låter bilen vila i helgen, kanske ?! Imorgon så verkar det som att jag ska kolla när min lillebror spelar cup, vilket jag kanske inte borde göra, (finns lite anledningar till detta) NO TELL! .
Ouff nää nu fryser jag, tror jag ska slänga mig i soffan igen! ;)


Min tuffing till lellebror skulle till en kompis och lana, såhär snygg blev han då ;) haha!
Bara jag som älskar Facerape?! -.-' Byta lösenord kanske?
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar