måndag 16 januari 2012

Måndag!

The One That Got Away...
Märks att det inte varit en direkt lugn helg. Satans svårt att ta sig upp i morse. Men det är väl för att det är Måndag. Lika vanliga tråkiga lektioner, men psykologin va rätt kul faktiskt, läraren jävlades bara med oss jag lovar -.- han skickade oss först till Aulan och sa att han kommer snart, vi väntade 5 min, sen kom en lärare och skickade oss till en annan sal, sen kom en annan lärare och skickade oss till den vanliga salen.. hmm.. så va han inte ens där, men hade lämnat brev och overheaden på med en uppgift, sen så kom han och då pratade han inte.. vi skulle lösa uppgiften helt själv, han hade ett syfte med det, han skulle se hur långt tid det tog innan vi började muta honom m.m. x) ful är han :p haha!
Nähe nu får jag plugga till provet imorgon för annars kommer det inte gå riktigt bra .p 2 lektioner i morgon fotboll och prov, go dag! Onsdag en 40 min lektion som börjar 13.50 och jag blir kanske med bil idag! :-D 

 Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar