fredag 13 maj 2011

WhoooT?!

Va ute och gick med syrran och älsklingen nyss, gick typ en mil idag med, såå himla skönnt är det! När vi gått typ hälften så ser vi något röra på sig mitt på åkern, aa jag ska precis säga till syrran att hålla in hunden för att jag tror det är ett rådjur, i helvete heller! om inte ett rådjur bytt skepnad (stavning) och liknar en stor jävla smidig katt! :-O Det måste faan varit en Varg!? den rörde sig skit fort över en stor åker, 2 sek senare va den borta i skogen ! han inte få foto för att se vad det va -.- Men jag tänkte på om jag hade gått själv, då hade jag stött på den, elr om vi gått andra hållet ! :-O fyy fäään så spännande! ;-)

Nu lite efterbliven som jag är så ska jag kolla på The social Network, elr alla kanske inte sett den?! :-) aja ska iaf se den nu, sen kommer jag lätt fett somna! :-) puss elr ngt ...

Carpe Diem // Viktoria Sjögren ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar