lördag 14 maj 2011

-Fight!


Detta är vad jag och min lillebror underhåller oss med när vi är fett uttråkade, och fatta min syrra skrattade eller, tror hon låg på marken typ hela tiden... Så kan det gå när familjen Sjögren har tråkgt ;-) 
Jag vann OFC! ;-D
Nu ska vi kolla lite film och mysa till det med lördags godis men ska hämnas på honom så, så lätt kommer han inte undan! mahahah! ska attackera honom när han minst anar det ;-) envis som fäään! ..
aa och juste på första bilden fastnade jag i o´boy locket när jag skulle plocka undan på bordet, typiskt mig! -.- (a) bjuder verkligen på den! XD
Carpe Diem// Viktoria Sjögren
Mahahaha!! Vi är normala! ;-)
Här fightas det för fullt! XD jag knäcker mig ofc, för han står o hoppar upp o ner XD
Här tror han att ahn har övertaget, men han anar inte vad som komma skall ! mahaha!
"Vänner" igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar