lördag 14 maj 2011

...


Sitter på rummet och funderar på att städa lite i gaderoben för att ta en pause från pluggandet, m.m...
Men jag fastnade i fönstret, öppnade det och satte mig och kollade ut, härligt. Men såklart vill Casper upp, han älskar att kolla ut genom fönstret, just nu åskar det och regnar men på något sätt känns det ändå härligt. Ibland förstår man bara inte hur bra man har det, man ska leva varje dag som att det är den sista. Jag lever varje dag som jag vill, hur jag känner mig, troligt vis gör ni det också, men har ni tänkt på det? Det är iaf en otroligt härlig känsla och det är precis så jag gör, lever varje dag som den kommer, inte massa planer direkt, bara om det är något speciellt ofc! ;-)
Jag som planerade att gå ut och gå ikväll med, men det förstördes när det började åska, tur att jag gick i morse då ;-)

Denna helgen började bra iaf, men lugn och mysig dag och den fortsätter på samma vis, har inte någon lust att dra på fest ikv. Men troligen nästa helg blir det utgång! :-)
Veckan kommer bli otrolig, så mycket som kommer hända, känns det som iaf, eller så är det bara så att man förstorar upp det hela, har iaf MatteB nationella på tisdag -.- mindre kul! men men ..

Nu ska jag väcka Casper och så ska jag se vad dem andra filurerna i huset hittar på för jag e på ret humör ;-)

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar