torsdag 19 maj 2011

2011-05-19

Idag hade man sovmorgon och började 9.30, fick skjuts av syrran till Skolan, skönt! :-)
Men när man kom till Info &-layouten så visad det sig att vi skulle bara gå igenom vårt arbete och rätta våra fel sen fick vi sluta, det va typ 20 min av 1,5 h lektion -.-' kunde haft sovmorgon till 11.15.. typiskt! aja ..
det har varit en rätt chilld ag ändå, mycket slappt, men väldigt onödig dag, finns andra saker jag behöver göra..

Nu sitter jag på Företagsekonomins 2 pass och ska läsa igenom andras aebeten och ge dem kretik m.m. kul! sen så är det svenska och då ska man bara sitta o lyssna, asså denna dagen känns så jävla onödig! Aja blir bättre när man kommer hem iaf ! Ska plugga och sen ut och gå med syrran till hennes Match :-) Helgen kommer bli bra!
Kollade på en rätt dålig film igår och jag vill inte ens gå in på vad den heter för vill inte utsäatta er för att kolla på den! jag sjäkv är sån att jag måste se klart filmen, så jag fick hålla ut ! ;-)

Nu tillbaka till arbetet och ringa syrran! :-)
Fredag imon, då blir det njuta hela dagen med syrran, först sola solarium sen fixa naglarna! gott!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar