måndag 16 maj 2011

2011-05-16

Hellue!
Knappt så jag pallade gå upp i morse.. Va så jävla trött, har inte sovit mkt mer än 5 tim inatt, tkr jag sover dåligt nu för tiden :-P
Iaf man blir lite besviken när man kommer till skolan kl 8 och så visar det sig att man inte behöver vara på den lektionen -.- så jag sätter mig med boyzen i central hallen och bara snackar en massa skit! :-D kul faktiskt, för jag fick en pimpad penna! as nice, kan lägga upp bild imorgon kanske ;-)
Sen så fick jag gjort lite med, sen blir det Matte, har Nationella i matteB imorgon -.- Usschh! aja..
sen bara engelska, sitter o halvsover till filmen, sen va det bara att dra hem.. Nu ska jag vila, kolla film, sen blir det plugga, laga mat och sen dra och kolla fotboll.. Aa jo jag ska se om jag pallar gå en lång runda med Casper med :-)

Mattias jag tänker på dig! allt kommer lösa sig! <3



Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar