fredag 13 maj 2011

2011-05-13

Hellue!
Dålig uppdatering p.g.a att jag inte kunnat komma in på bloggen -.-

Lägg till bildtext

Fredgaen den 13:onde idag, vilket jag inte märkt ännu :-) första gången typ ;)
Idag blev det en underbart rolig dag med Bästa Mattias!!! <3 Vi va på Kris först och bara umgicks, super mys! sen åkte vi in snabbt till stan och jag köpte en plagg, sen pyste vi hem till Mattias och myste och busade, gick en promenad och sen vart det ta bussen hem för att äta grillat med familjen, mums! :-D
Nu ligger jag helt slut i sängen, funderar på att lägga mig tidigt, bara typ kolla en film o sen sova :-) skööntt!

Tackar Mattias för en otroligt mysig dag, skrattade ngt sjukt, har fortfarande kramp i magen ;-)


Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar