onsdag 11 maj 2011

Casper!

Detta va ju inte bra... Jag skulle mysa lite med Casper, men vi somnade!? helt otroligt -.- Aja vaknade lite innan 6 och då hade dem andra åkt redan för lillsyrran skulle spela match i Falkenberg så är ensam till 22.00, jaja då får man väl hitta på något sköj.. Jag skulle plugga men märkte att jag glömt böckerna i skolan typiskt mig.. Ooppsiii!! (A) Men då fick jag hitta på något annat att göra, ganska lamt att vara ensam hemma när det inte finns så mycket att göra, så blev en liten promenad med min charmknutte! <3 Sen så fick han plågas lite med ett bad och det tycker han såååå mycket om ;-) Nu ligger han här brevid mig ihop krupen och skakar, awwe!
Lägger upp lite söta bilder på han, fast väldigt dålig kamera, ska snart skaffa ny mobil elr Kamera.

Nu= film! :-)

 Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar