tisdag 17 maj 2011

2011-05-17

Idag har syrran tagit sitt körkort! grattis grattis! :-) Nu har man en privat Chaufför, goottt! :-D då blir det väl utgång i helgen hoppas jag!!!
Jao men är iaf hemma, ska åka till skolan igen  om 45 min typ .. -.- Har skrivit Nationella i MatteB vilket inte va roligt! -.- aja vi får hoppas på det  bästa! :-)
Idag får vi besök och tänker inte säga av vilka (a) men lite spännande äre!
Sen blir det väl promenad på kvällen med mamma, elr syster! Sen vet jag inte vad som händer mer, måste väl antagligen ringa min sjukgymnast med , för att se hur knät är nu, hoppas på det bästa!
Nu ska jag gå ner och vara social med mamma ! :-) <3

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

La bara till en upp piggande bild, bara för att! Saknar er tjejer ! <3 ( Jag, Alexandra & Emma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar