onsdag 18 maj 2011

2011-05-18

Paus från pluggandet! :-) känner mig duktig har gårr igenom ca 15 sidor av 23 , läst och sammanfattat dem, ska ha prov sen på fredag :-P Men nu kollar jag en film, sen återgår jag och sammanfattar och imorgon övar jag igen! :-) Måste fixa lite med företagsekonomin oxå så har man det klart :-) sen kanske det blir en promenad ikväll! härligt!
Fy fan va man vill utomlands nu asså, kollar på olika hotell och man blir ju bara mer sugen! :-O sen detta skitvädret gör det ju ännu mer frestande att åka utomlands, -.-

Kollade på en bra film igår kväll faktikst ! Heter The Blind Side, rekommenderad för er som gillar lite smtt sorgliga filmer. Den handlar om en kille som inte har någonting, hem elr familj, för hans mamma knarkar m.m. Men han är en sån översnäll kille och gör inte någon illa, bara skyddar de han älskar. En väldigt snäll kvinna hjälper honom ur den svåra tiden. Han viar sig vara grymt duktig på sport, nej nu ska jag inte avslöja mer utan vill ni veta så får ni kolla på den ! faktiskt bra! :-)



Naje nu blire film!
Carpe Diem/ Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar