onsdag 11 maj 2011

2011-05-11

Hellue!
Hemma från skolan. Var nära på att försova mig faktiskt för klockan ringde aldrig, men av någon anledning vaknade jag ändå, kände det kanske på mig? ;) Men men.. Fick snabba mig hem efter skolan för det började åska och regna, mindre kul. Men tycker det varit konstigt väder idag. Tog iaf en glass med Sofie och det var mums! :) Väl hemma så hade mamma köpt fika till oss, mys! Och nu står hon och väntar på att jag ska hjälpa henne med maten tills pappa kommer hem, oj vad mycket mat det blev? hihi ..

Funderat på att städa rummet, för det ser förj*vligt ut, har typ slängt ut alla kläder från gederoben för nu ska "sommar kläderna" fram. Så bäst att jag gör det sen, men har ett prov på fredag så blir nog prio ett det där ;)

Men asså jag har tänkt på en sak, förstår inte att vissa människor tror att dem får bete sig exakt som dem vill? Och sen retlig som jag är gör samma sak mot dem, då är det fel? :S okaaj?! Man får ju vara beredd på att om man är som man är, kan man få tillbaka på samma sätt, Aint that right? ;) mahaha!
Naje nu blir det hjälpa till där nere och sen får vi se om jag pallar plugg, elr sticker och kollar fotboll, fotboll låter ju mest frestande iaf ! Fast kanske inte i detta vädret ..

 
Dagens Outfit på bilderna.. ( beskärde så man inte såg det stökiga rummet ;).. )

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar