onsdag 25 maj 2011

2011-05-25

Lönen rullar in idag och direkt ska jag slösa lite ! :O FYY! ;)
rätt lugn dag faktiskt, sovmorgon och sen va det chill lektioner :) slapp sista lektionen som är idrott och det va rätt skönt för det blåser som fään ute! :O hatar det är det inte fint väder så regnar det och när det väl är fint väder då blåser det -.-' ´
Snart blir det träna lite inför redovisningarna imorgon, ska bli skönt att ha det avklarat!! :D Sen måste man åka och hämta syrran så hon kan köra mig så jag får fixat mina naglar, äntligen! :D Sen blir det väl mer plugg på genetik provet till fredag och helgen så taggar man utgång på något vänster, blir det inte halmstad så blir det Karsefors! :) vi får se, vädret som bestämmer ! :D


Min älskade lilla vovve! <3

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar