söndag 15 maj 2011

söndag


Lugn och skön dag!

När jag nu äntligen pallade plocka upp natur böckerna för att jag skulle vara duktig och plugga lite, då tog det bara 30 minuter sen hade jag somnat på böckerna -.- inte nog med det jag låg med huvudet under täcket med XD aja så kan det vara :-P När ag vaknade så hade mamma satt igång grillen, då blev jag glad! :-D så hjälpte henne med maten, mums! Men nu har jag nyss kommit hem från en härlig promenad med lillsyrran! lika kul att snacka med henne varje gång :-) killsnack you know ;-)
och nu funderar jag på en film och sen sängen !

Casper har fått spel :-S han springer runder i rummet och nu hoppar han från kudde till kudde och stuttsar och snurrar runt på en plats!? vad ha tagit åt honom? han borde vara trött efter 2 långa promenader, men icke! BUSE! <3

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar