söndag 5 februari 2012

You!

I´ve done things in my life i´m not proud of, but that don´t change it. You are the only reason I Can wake up with a smile, the only reason I still make my way in life.
People don´t understand until they have been were I have, and I´m so greatful I have you!
Casper
Tänk att en liten sak som du kan göra så stor skillnad, bara känslan av att höra dig sucka på morgonen gör att jag kan känna att det är värt att gå upp, att höra dig på natten när du har dina mardrömmar, då jag måste plocka upp dig och lägga dig vid min sida och känna att du känner dig trygg. Känslan av att du kan göra mig så arg och samtidigt så glad. Även fast jag hatar att bli väckt tidigt så älskar jag när du hoppar på min mage eller rygg på morgonen för att du vill ha min uppmärksamhet. Kan inget annat än att säga att jag allvarligt talat inte vet vad jag skulle gjort utan dig eller vem jag skulle vara. Jag har dig att tacka även fast du inte säger ett ord så räcker en enda blick...

Lämna mig inte ensam i detta helvete som man kallar sitt liv..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar