fredag 10 februari 2012

Fredag!

Yeeahhh fredag Bitches! ;))
tagit en chill dag, lite för chill kanske. Kunde inte dra på fotbollen för är fruktansvärt förkyld, love it! -.- så tog sovmorgon för är man förkyld så kan man inte sova, så börja 9.45 somnade om och sen försov jag mig klart! till kl 9.20 great! så sprang upp ur sängen klädde på mig fixade mig och wrrummm wrummm inte olagligt alls (a) hihi! körde till skolan på 10 min, ingen kommentar! x) hade 2 lektioner, nu är man hemma börjar igen kl 14 till 15. sen får man snabba sig hem åka till veinge och stå i kiosken sen drar man till brudarna i halmstad för ännu en galen tjejkväll! :))

sen får vi se, inga direkta planer för helgen mer än att det antagligen är fotboll en av dagarna! :)) Yeeaah!

Nu ska jag fixa lite hemma sen blir det BACK TOOOO SCHOOOLLL! -.-''

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar