onsdag 1 februari 2012

Onsdag!

Har varit lite duktig idag, sov länge vilket behövdes ;) låg och kollade klsrt på säsong 1 av hem till midgård x) jag har dålig humor och I LOVE IT! hehe nä men sen har jag varit ute och gått med 3 hundar, jävla power asså ;) haha! sen har jag jobbat på mitt arbete och sen fixade jag mat till min trötta mor (a) sen hämtade jag syskonen så mamma fick vila :) hihi

Nu har jag lite planer för kvällen, blir snart in till Halmstad och träffa en saknad liten filur, ska käka god mat och snacka skit! det behövs ;) så får snart börja fixa mig.

Åhh om du bara kunde förstå hur mycket du betyder för mig! Det finns ingen på jorden som någonsin kan ta din plats och det svär jag på!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren
känns som att jag inte går i skolan längre "ledig" imorgon med ! :D gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar