söndag 26 februari 2012

Opppisss!

Gu va dålig jag har varit på att uppdatera, men jobbet tor mesta tide3n :p vilken vecka ! :)) Men nu va lovet slut igen , snart kommer det andra och närmare kommer man studenten. Kan köra helgen i korthet för man måste vara med för att fatta hur galen den har varit!!
Föräldrarna va inte hemma under hela helgen = Parrtteey! ;)) galet blev det. PÅ fredag tog jag och syrran och käkade gott inne i stan , hon klippte sig och jag åkte hem för att vila och sedan städa. Hämtade Emma i Åled och sen va det bara att låta folket trilla in vilket det gjorde, fick plocka upp boyzen i Laholm, galen biltur de där.. Va jag, syrran emma, victoria och killarna ;) haha! gööttt! Sen blev det taxi in även där galet! Tror vi kpörde pisse pause i biuskarna jag och emma, sen bar det av till Underbar! shiieett.. skulle gå på toa och klacken rök.. smart det första man gör när man kommer in så fick dansa med en klack sååå sjukt x) hahaha ! Sen skippar vi resten. Vaknade upp i Holm och därifårn åkte man runt 15 sen låg man död hela dagen skulle haft fest men jävlar va sleeten jag va så jag och syrran fixa god mat och film/ gladiatorerna :)) super mys!








Sen idag blev det bio med syskonen, super mys! :)) Kollade på This Means War: sjukt bra film, så värd att se!! :))

Kom på att vi har piggelin kvar sen i fredags mums! ;)) 
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar