torsdag 2 februari 2012

Torsdag!

Har suttit med pyskologiarbetet nästan hela dagen idag, tråkigt att ha så mycket att göra, men får skylla mig själv när jag börjar sent (a) hihi!
2 galna dagar och ännu fler blir det! i  gåt va jag ute och åt med syrran och jesper sen blev det film på kvällen och somnade väl runt 2 idag har jag jobbat med psyologin sen så blev det halmstad idag igen runt 17.30 så blev det god mat hos min älskade Mathilda :) sen blev det film mys på det och körde hem vid 9 och nu sitter jhag med arbetet igen, ska sitta ett litet tag nu sen får jag göra resten imorgon :)

Men imorgon´är det skola och bowling med mysiga människor som står på schemat! :)) vilken vecka, vänner  ni gör mitt liv underbart! ;) sen får vi se vad mer som händer i helgen, en hel del fotboll har jag hört, och det säger man ju inte nej till! ;)) utgång på lördag? kanske det kanske? :-D
Nä slänger mig i psykologi högen!

Älskar dig hjärtat!<3
Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar