tisdag 14 februari 2012

PartnerLunch

Tudeludeluuu... 
idag blev det hård träning på Take Care, efter det typ 30 min svenska för att senare dra med tjejerna från UF-företaget till Partner Lunchen i Laholm ! Super kul verkligen! fick ¨sålt en hel del där faktiskt och det va jätte kul att representera företaget. Kommer nog även hamna i Laholms tidning någon gång i veckan så håll koll! :))
Sen va det en som skulle besvara frågor som de ställde inför alla, så jag svarade på de. Vet inte vad det är med mig, tycker det är kul att stå inför folk att prata, har aldrig hänt innan, men varje gång lyckas jag göra bort mig! hihi kul!!! :)))))

Finns en positiv sak med Alla Hjärtans Dag, det är att man får choklad (a) hihi mums!
Köpte även en bukett rosor, noblesse och 2 triss lotter till de som gett mig liv ! :) vem är mer värd kärlek denna dag? :) huuehuueehuehue ;)
Tagga studentfest ikväll, jaha får se vad ni ville bli när ni va små! ;)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar