lördag 4 februari 2012

Lördag!

Igår var en riktigt härlig dag! Bowlade med härligt folk och så himmla kul va det, slog iaf 6 strike och en del spare ;) haha stolt! bättre än väntat jag vann över mitt lag iaf! Körde igår så syrran drack och det va väldigt kul att se! x) haha!

Sen när vi kom hem från bowlingen stack jag till LillaTjärby och träffade några som hade förfest :) sen körde jag in mot halmstad för lite mer kul! :)) super! stack hem runt 2 tiden, somnade direkt när jag kom hem otroligt nog..
Men man blir ju alltid väckt av något.
Idag ska står det fotboll på schemat, syrran och föräldrarna är upp i jönköping och spelar SM kommer väl hem sent antar jag och lillebror ska spela Veinge Cupen så blir köra och kolla på det tror jag :))

Men först lite skola :))

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar