onsdag 15 februari 2012

Studentfest!

Igår blev det studentfest, jag valde att köra, men ångrade det när jag gick ut för att köra och plocka upp tjejerna :o vilket väder :oooo Men det blev bättre som tur är och det va inga problem att köra :) Vi satte oss på Corner runt 10 tiden och satt där till ca halv 12 sen drog vi till B&B där de va fullt med folk. Hade super kul, mycket dans och mycket roligt folk! härligt!

Jag va lärare
Matilda; delfinskötare och Sara: Flygvärdinna

lite för mycket kanske? ;)

Idag har jag sovit, sovit, hämtat syrran som inte mådde bra, sen somnade jag igen. Sen fick det bli lite annat och nu blir det lite läxa och sen slappa till film ! Imorgon är det lära känna dag på skolan :s okeejjjj.. vi slutar om några månader :s får se om man drar dit.. har bättre saker för mig faktiskt..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar