fredag 17 februari 2012

Fredag!

Idag så firar man lillasyrran, så hela släkten är här och eftersom alla har jobbat så beställde vi pizza till hela högen ;) mums! men såklart så har jag huvudvärk så det känns som en jordbävning i huvet -.-' skönt!
Helknäpp släkt måste jag säga..  mamma skrattar så hon håller på att trilla av stolen, jag fick gå upp på rummet för min huvudvärk vill inte släppa :(
Fick veta att jag fick jobb i veckan! YEEEYY! :)) men tyvärr fick jag tacka nej till ett annat jobb.. :( tråkigt..
aja imorgon så får jag hoppas huvudvärken är borta..

Nu går jag ner och kollar vad fan de håller på med egentligen låter kul men vet ej om jag vågar, morbröderna vänder sig bara mot mig hela tiden -.-'' har jag gjort dem? :s ;) tihihi(a)

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar