torsdag 15 mars 2012

Torsdag!

Oufff va tiden går fort, jag håller inte koll på helgerna längre. När jag ska berätta något om hände någon helg så minns jag aldrig vilken längre eller vilken vecka.. lite jobbigt faktiskt om jag får erkänna det. Samtidigt som det är skönt att det går fort så kan det väl sakta ner liiiittteee...

idag har vi bara 2 lektioner en lång och en kort så förstår att denna dagen gick frot, hade även prov eller vad man kan kalla der sista lektionen så var bara att åka hem när mabn var klar ! härligt!

Så nu funderar jag på att vila lite innan jag fortsätter med pluggande inför provet imorgon och projektarbetet som man kanske borde ta tag i nu? (a)


Kommer bli en toppen helg och nästa helg har man stora planer för ! :)) elr aa ..

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar