tisdag 6 mars 2012

Tisdag!

Uscchhh har sjukt mycket att göra, nu ska jag bara hitta orken till det med, detta ska bli spännande, för tror inte jag kommer hitta den, allvarligt...
Har en hel del annat roligt för mig .. (a)
Idag tog jag mig tid till Mathilda som skulle klippa sig i markaryd, härlig resa Vi fick och massa skoj att göra, imorgon fyller hon 19 och på måndag fyller syrran 20 så på löredag kommer släkten hit och på fredag är det partyy @sunnis lya! awzuumness! då tar vi fullast kör! ;)) haha!

Är ledig nu Onsdag, torsdag!! sen måndag är det studie dag så kör ledigt 2 dagar och sen läng heög och sen ledig som vanligt varje onsdag, så har tid att hinna en del, like that´s going to happen.. x)) man kan ju drömma ;)) 
På torsdag blir det nog Halmstad med Mathilda för att hitta kläder till henne till på fredag :)) Tjejer... :pp
Nää nu får jag fixa läxa, har precis läst en bokn jag läst för Md ett ex antal gånger, verkar som att han gillar den, men ännu en gång har jag fått han att sova, Yeeeaahhh ! ;D 
Vadå stämmer???!!
A juste, HAR FÅTT ÅTERSTÄLLA MOBILEN SÅ SKULLE VARA TACKSAM OM NI SKREV ETT SMS MED ERT NAMN TILL MIN MOBIL, NI SOM DÅ HAR MITT NUMMER, TACK!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar