söndag 11 mars 2012

Söndag!

Got Nothing Left To Say To You...

Visste att det inte skulle bli så bra uppdatering i helgen :)) lite kort om helgen då kanske :))
Fredag: Då blev det fira Mathilda som fyllt 19 år. Började med galen förfest med mat och massa drick lekar som sedan fortsatte på Asian Palace och avslutades med galen dans på Corner! :))
Lördag: Sov i Holm och blev väckt kl halv 10 av att syrran ringde och någon frågade om det var fest när mobilen ringde x) haha klockrent! själv var jag helt slut... Men skulle hem för att hjälpa till att sätda hemma, väl hemma så var allt färdigt -.-'' tack! kunde sovit längre..
Men släkten trillade in runt 6 tiden. Kl 22.30 körde vi in mot stan och tog lite förfest hos Danne och sen vidare in till 3 hjärtan där drinkarna flödade. Sen blev det Corner och Moon, för mig och fanny blev det en visit på James för vi väntade på 3 fyllon ;)) Sen blev det Efterfest hos danne och amelie däckade is offan men rolig var hon x) haha!
Somnade nog runt 6 tiden och idag blev man barnvakt. Nu är jag helt slut men som tur är så är man ledig imorgon och på Onsdag! Hell Yeaah!

Min Älskling och jag! ;D

Min fulla syster och Kusin ;) <3

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar